AUTODOPRAVA

Bramar

Digitální štika v logistice

Bramar je logistická firma, která pomáhá farmářům a výrobcům potravin dopravit jejich produkty k zákazníkovi. V roce 2021 byl Bramar Moravskoslezským inovačním centrem označen za 100 % bezpapírovou firmu a za lídra v oblasti digitalizace ve svém kraji. Jak toho dosáhl?

S rostoucí poptávkou po přepravě bylo potřeba zavést systém, který by evidoval rozmanitost zboží vč. jeho hmotnosti a rozměrů. Ve stejný čas se v jednom autě vozí jak těžké věci, tak i křehké. Od řeznických bedýnek plné masa, vajíček až po svatební dorty. Každé zboží vyžaduje svůj individuální přístup a zacházení. Bylo na čase jasně nastavit všechny procesy, které zajistí, aby každá zásilka dorazila do cíle v pořádku

První kroky k digitálnímu systému

Z důvodu velké diverzity zákazníků a přibývajících zakázek firma vytvořila vlastní digitální ekosystém programů a aplikací. Bylo zapotřebí vymyslet funkční nástroj, který bude jednoduchý na ovládání a mohou se do něj zapojit všichni pracovníci od řidičů až po management včetně zákazníků

Culpa animi perspiciatis rerum error laboriosam. Voluptatibus vel officiis eum deserunt itaque. Enim optio at hic eius aut quia perspiciatis distinctio dolorum.

A na jaké oblasti jsme se soustředili?

  • ERP systém - řízení zakázek firmy, vč. mobilní aplikace pro řidiče
  • CRM - řízení obchodu
  • evidence a řízení cashflow
  • správa vydaných faktur a vytěžování faktur přijatých
  • online komunikace s externími firmami
  • finanční manažerský reporting
  • zákaznická sekce na webových stránkách
  • správa a sdílení hesel

Všechny výše popsané aplikace a jejich procesy pak musely být plně automatizované pro komunikaci mezi sebou, aby nedocházelo k plýtvání s časem pracovníků. Pečlivě jsme testovali a vybírali jednotlivé aplikace a pomocí automatizačních algoritmů je sestavovali k sobě jako puzzle. Krůček po krůčku jsem si tak došli k velmi efektivnímu řešení, které Bramar připravilo na prudký růst firmy.

A jak to bylo dál?

Se začátkem covidové pandemie začal Bramar strmě růst. Pořizoval auta, nabíral řidiče a těžil z velmi dobře připraveného řešení digitální firmy. Nebylo zapotřebí přijímat administrativní pracovníky a topit se v papírech. Spousta věcí běžela automatizovaně a všechno bylo uloženo v zabezpečeném cloudu. Aby však Bramar mohl plně využít možnosti trhu, potřeboval externí investiční pobídku. Investor se brzy našel, a jak nám později prozradil, přesvědčil ho náš digitální ekosystém, díky němu má firma obrovský potenciál k růstu a škálovatelnosti služeb.

Mrkněte na další reference
arrow left
arrow right
Pustíme se do toho?

Ozvěte se mi, zajdeme na kávu a zjistíme, jak vám můžu pomoct.

IČO: 01680099 | VAT ID: CZ8608255491

a man in a suit